سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بررسی بازی red faction guerrilla

مقدمه :

Red Faction : Guerrilla یک بازی Multi-Platform است که با موتور های Geo-Mod 2.0 , Havok Physics Engine و در نمایشگاه E3 برای اولین بار نمایش خوبی داشت و در حالیکه منتقدان در مورد موفقیت آن تردید داشتند . توانست در اواخر سال 2009 فروش و موفقیت خوبی کسب کند و بیشتر منتقدان امتیاز بالای 8 را به این بازی داده اند و فروش خوب این بازی گواه موفقیت آن است.

داستان :

بازی RF: Guerrilla در سال 2208 یعنی 50 سال بعد از شماره اول RF و چیزی حدود 45 سال بعد از شماره دوم RF اتفاق می افتد. نیروهای همان (EDF (Earth Defense Force که در شماره اول به عنوان بیگانگان شناخته می شدند در این شماره تغییراتی کرده اند. EDFها انسان ها را دزدیده و آنها را مجبور به کار کردن جهت منافع خود می کنند. می توان گفت که EDFها دشمنان اصلی در نسخه RF: Guerrilla نیز هستند. در این نسخه بازیباز در نقش کاراکتر مردی به نام Alec Mason ایفای نقش می کند. او معمولآ ژاکتی سبز رنگ و نوعی شلوار مخصوص را به تن دارد. او مردی با گذشته ای کاملاً نامعلوم است ولی به طریقی به جنگ با EDFها پرداخته و یکی از ارکان گروه دوباره تشکیل شده ی Red Faction شده است.

گرافیک :

گرافیک بازی حیرت آور است محیط Open World بازی به هیچ وجه ساده وتکراری نیست و Red Faction: Guerrilla را با بازی های Open World معمولی مقایسه نکنید .بازی در کره مریخ است و محیط بازی حال و هوای مریخی را دارد که با ساختمانهای مختلف و زیاد که بطور خلاقانه و کاملا حرفه ای و با جزئیات بالا و در عین حال کاملا تخریب پذیر طراحی شده است . محیط بازی بسیار با کیفیت است و در طراحی آن از ابجکت های باکیفیت استفاده شده است یکی از مشخصه های خوب گرافیک دقت در طراحی انفجار است که حیرت آور است . نورپردازی بازی در حد خوبی است خصوصا نور خورشید که حس خوبی به بازیباز میدهد در کل گرافیک شاخصه های مختلفی دارد که در اکثر موارد Red Faction: Guerrilla بخوبی خودنمایی میکند.

گیم پلی :

این بخش بهترین بخش بازی است و این خود Red Faction: Guerrilla  را برجسته کرده است . بازی از دید سوم شخص در محیط باز به اصطلاح Open World و در کره مریخ جریان دارد . همه چیز تخریب پذیر است از خانه ها گرفته تا پل ها سنگر ها ماشین های سنگین و خلاصه خیلی چیز ها و تعدادی ماشین سنگین هم  در بازی وجود دارد که مانند بازی های هم سبک خود کارایی حتی بمراتب بیشتری دارند . انواع اصلحه های مدرن و مبتکرانه آیند که مربوط به حال و هوای فضا هست در طول بازی قابل استفاده است . هوش مصنوعی خوب بازی در محیط تقریبا شلوغ خودنمایی میکند . کیم پلی بازی سریع و در عین حال روان است و این را در طول بازی امتحان خواهید کرد . خلاصه هر چیز خوبی که برای یک بازی پر زد و خورد نیاز دارید در طول بازی خواهید یافت و این گیم پلی جذاب بازی است. 

صداگذاری :

شاهکار سازنده در این بخش هم بسیار موفق بوده صداگذاری پویای بازی حرف های زیادی برای گفتن دارد دوبله عالی بطوری که صدا با لب هماهنگ است و صدا محیط بسیار خلاقانه است و برعکس دیگر بازی ها صدای ناهنجاری را نخواهید شنید اما موسیقی بازی هماسی کار شده است و موسیقی همراه با ریتم بازی تغییر میکند و خلاصه صداگذاری در حد و اندازه یک بازی با کیفیت است.

نتیجه گیری :

Red Faction: Guerrilla یک بازی بسیار با کیفییت و جذاب سال 2009 است که محیط  Open World  فیزیک عالی محیط شامل تخریب پذیری بالا و گرافیک عالی است.


» نظر
بایگانی
تست های هوش
بزرگترین گربه سان
بازی batman arkham asylum
بزرگترین اکواریوم جهان
ماشینی از طلا
عکسی جالب از خرس قطبی
شیر های سفید
پیدا شدن اسکلت غول
سریع ترین ماشین های جهان
عجیب ترین باغ وحش دنیا
دوستی کوسه با ماهی گیر
اطلاعاتی درباره جومونگ
بررسی بازی Dawn of Discovery
گران ترین ماشین جهان
دلفین صورتی
بررسی بازی Red Faction Guerrilla
عکس فانتزی سری اول
عکس فانتزی سری دوم
مادر فرشته ای زیبا
فرق عشق با ازدواج
عشق . ثروت . موفقیت
شمع فرشته
پیش بینی هایی در مورد سال 3000
بررسی بازی smackdown vs raw 2010
کشیده ترین ماشین های جهان
آخرین کلمات از زبان افراد (طنز)
بررسی بازی call of juarez bound in blood
بازی جدید FIFA10
بازی prototype
مجسمه های شنی
بازی Forza MotorSport 3
کهکشان راه شیری چیست؟ (نجوم شناسی)
بررسی بازی call of duty modern warfare 2
بزرگترین سگ های دنیا
بررسی بازی Heavy Rain
مطالبی درباره منظومه شمسی
نخستین نور در عالم
عکسی از خورشید
avatar: تخیل یا واقعیت؟
مطالبی درباره اساسین کرید 2
بررسی بازی Bayonetta
امکانات PSP Go
مطلبی درباره دایناسورها
عکسی جالب از تمساح
عکس هایی از رویال رامبل 2010
معرفی و ویژگی های ipad
دانلود برنامه Google Earth
آهنگی با اسم بازیکنان فوتبال
خطای چشم یا خطای مغز؟ (تست جالب)
خطای دید.(عکس هوش) حتما ببینید!
فکر میکنی Iq داری بیا تو وگرنه نا امید میشیا از خودت
بررسی بازی the saboteur
موجودات فضایی
دانلود آهنگ
موجودات فضایی وجود دارند
بررسی god of war 3
رازهای 40 ساله کلاهک یخی مریخ
Prince Of Persia:The Forgotten Sands